NewsDetails

اسماعیل لطفی 35

✳️ 1653 مورد تماس با سامانه 137 در سه ماهه اول سال

🔶به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سامانه 137 مهمترین و ساده ترین مسیر ارتباطی شهروندان با مدیریت شهری است .

بر اساس این گزارش یکی از راه های مشارکت شهروندان در مدیریت شهری با ارائه نکته نظرات ، مشکلات ، پیشنهادات و بیان مسائل مختلف شهری است که از طریق مسیرهای ارتباطی چون 137 صورت می گیرد و نقش مهمی در شناسائی مشکلات بر اساس نیازهای محلی و منطقه ای دارد .

 

طی بررسی صورت گرفته در سه ماهه اول سال جاری تعداد 1635 مورد تماس شهروندی با سامانه 137 صورت گرفته که تعداد 358 مورد مربوط به فروردین ماه و 460 مورد اردیبهشت ماه و 835 مورد نیز مربوط به خرداد ماه بوده است ، همچنین آمار مذکور بیانگر افزایش روند مشارکت شهروندان در بیان مسائل شهری است و با توجه به آمار و آیتم های مربوط به تماس های صورت گرفته مسائل مربوط به خدمات شهری و نواحی پنج گانه بیشترین تماس را به خود اختصاص داده و در مراحل بعدی نیز درخواست های آسفالت ریزی و مسائل عمرانی بعنوان مسائل مورد درخواست شهروندان در مراحل بعدی بوده است .

 

گفتنی است شهروندان گرامی می توانند با تماس های تلفنی از طریق شماره 137 بعنوان سامانه ارتباطی شهرداری تمامی پیشنهادات ، انتقادات و نکته نظرات خود را به شهرداری اعلام نموده و پاسخ درخواست خود را از طریق همین شماره دریافت نمایند .

 

همچنین سامانه پاسخگوی سازمان آرامستان شهرداری 1530 و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر 133 و سازمان آتش نشانی 125 می باشد .

اشتراک

Print

انتخابگر پوسته

دی ان ان