X
سامانه ثبت درخواست های الکترونیکی شهرداری خوی راه اندازی شد.

سامانه ثبت درخواست های الکترونیکی شهرداری خوی راه اندازی شد.

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی از راه اندازی سامانه ثبت درخواستهای الکترونیکی شهرداری خبرداد.

شهردار خوی اظهار داشت : ارتقای خدمات شهرداری بر مبنای میز خدمت الکترونیکی و مسیر دهی به سوی شهر الکترونیک، کاهش مراجعات شهروندان به شهرداری از شاخص های اصلی شهرداری در طراحی سامانه های الکترونیکی است.

محرم اکبرزاده گفت: در سامانه الکترونیکی با توجه به پیکربندی و تعریف آیتم های ویژه کلیه ادارات ،نهادها و شهروندان می توانند درخواستهای خود را ثبت و مدارک و مستندات لازم را بارگذاری نمایند.

شهردار خوی گفت : شهروندان و نهاد های مختلف شهرستان می توانند از طریق گوشی های هوشمند همراه ، لب تاپ ، تبلت و رایانه نسبت به ثبت درخواستهای خود اقدام نمایند.

اکبرزاده اذعان داشت : از هفته آتی اولویت پاسخگویی شهرداری بر اساس ثبت درخواست های الکترونیکی بوده و تمامی مراحل پرونده ها از طریق پیامک به درخواست کننده اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین گفت: استعلامات ترهین و انتقال سند ، پروانه احداث ، تمدید ، تجدید عدم خلافی و پایانکار ، مجوزهای لازم برای حفاری و حرایم ، اعلام تراکم ، کاربری و تعریض ، گواهی مفاصاحساب ، ماده صد ، کلیه امور مربوط به مدیریت فرهنگی و روابط عمومی ، معاونت خدمات شهری و نواحی پنجگانه ، فضای سبز ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، سازمان حمل و نقل بار و مسافر ، سازمان مدیریت آرامستانها ، مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری ( ستاد اجرائیات) و... از مواردی است که از طریق این سامانه الکترونیکی ثبت خواهد شد.


گفتنی است شهروندان و کلیه ادارات از هفته آتی با مراجعه به سامانه الکترونیکی  http://eshahr.khoy.ir و وارد کردن مشخصات ، مدارک تک برگی خود را بصورت عکس (JPG)و مستندات ومدارک چند صفحه ای خود را با فرمت pdf بارگذاری نمایند.

مطلب قبلی گزارش تصویری/ نگاهی به پروژه های عمرانی شهرداری خوی
مطلب بعدی تشریح پروژه محوطه سازی بیمارستان آیت الله خویی(ره) از سوی شهردار خوی
Print
244

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
دی ان ان